Utworzono: wtorek 16 stycznia 2024 09:44
POSIEDZENIE ZARZĄDU 04.12.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 04 grudnia 2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Podjął decyzję o ubezpieczeniu odpowiedzialności z tytułu zarządzania Spółdzielnią.
- Główna Księgowa poinformowała o wpłynięciu ofert firm ubezpieczeniowych na ubezpieczenie majątku Spółdzielni.
- Z-ca Prezesa Zarządu poinformował że wpływają oferty na rozliczanie kosztów C.O. wraz z wymianą podzielników oraz konieczności zorganizowania przetargu.
Utworzono: wtorek 16 stycznia 2024 09:41
POSIEDZENIE ZARZĄDU 10.11.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 10 listopada 2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył bieżące sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Zarząd wyraził zgodę na wykonanie analizy mocy grzewczej na potrzeby C.O. dla budynków Spółdzielni/
- Zastępca Prezesa Zarządu poinformował o konieczności nasadzeń drzewek na os. Jagiełły w 2024r.
- Zarząd wyraził zgodę na zakup ulotek dot. montażu i obsługi czujników CO2 (czadu) i rozdaniu ich mieszkańcom Spółdzielni.
- Główna Księgowa analizując sytuację Spółdzielni w zakresie możliwości demontażu podzielników ciepła z grzejników poinformowała, że Spółdzielnia podlega regulacji Prawa Energetycznego oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z 2021r. zgodnie z którym, aby nie montować podzielników ciepła należy spełnić warunki techniczne i ekonomiczne, do określenia których należy wyłonić w przetargu firmę zewnętrzną posiadającą w tym zakresie odpowiednie uprawnienia.
Utworzono: środa, 18 października 2023 11:41
POSIEDZENIE ZARZĄDU 13.10.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 13.10.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
- Zarząd wyraził zgodę na likwidację starego przyłącza wody na wyremontowanym Pawilonie Usługowym przy ul. Leg. Piłs. 19.
- W związku z zakończeniem remontu „Alejki lipowej” na osiedlu Ogrodowa Zarząd zobowiązał DT do wystawienia zlecenia na podstawie kosztorysu powykonawczego częściowego zakresu prac dla Zakładu Prod. – Usł. –Handl. Wojciech Krzyżak z Porąbki Iwkowskiej 32 na wykonanie tych prac.
- Zarząd podjął decyzję o rozpoczęciu sezonu grzewczego z dniem 16.10.2023r.
- Zarząd podjął Uchwałą w sprawie zmiany wysokości indywidualnych zaliczek na koszty c. o. dla poszczególnych lokali mieszkalnych w bud. Spółdzielni które będą obowiązywać od 01.11.2023r.
Utworzono: środa, 18 października 2023 10:38
POSIEDZENIE ZARZĄDU 22.09.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 22.09.2023r.
- Przyjął protokół z przedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Prezes Zarządu przedstawił regulamin przydziału drewna pochodzącego z wycinki drzew na osiedlach Spółdzielni, który następnie zatwierdził Zarząd.
- Zarząd podjął uchwały o wydzierżawieniu terenu pod automaty paczkowe firmie ORLEN S.A. na ul. Browarna 11, Ogrodowa 5 oraz Leg. Piłs. 23a.
- Prezes Zarządu przedstawił pismo pokontrolne Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Brzesku dotyczące działalności sklepu piekarniczego BASZTA w bud. Ogrodowa 13, a wyniki przekazano właścicielom sklepu.
- Główna Księgowa poinformowała o podpisaniu umowy z Przedsiębiorstwem Robót Drogowo-Mostowych z siedzibą w Jaśle na remont parkingu przy ul. Browarnej.
Utworzono: piątek, 13 października 2023 08:34
POSIEDZENIE ZARZĄDU 05.09.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 05.09.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
- Zobowiązał dział techniczny do wystawienia zlecenia na wykonanie nowego przyłącza wody do pawilonu przy ul. Leg, Piłs. 19 firmie instalacyjnej.
- Wyraził zgodę na zakup i montaż stojaka na rowery przy bud. Browarna 19.
- Wyraził zgodę na wymianę instalacji domofonowej w kl. Nr I bud. Partyzantów 9.
- Kierownik D/T przedstawił harmonogram przeglądów jesiennych budynków Spółdzielni w 2023r.
- Zarząd wybrał firmę z przedstawionych ofert na przeprowadzenie lustracji działalności Spółdzielni za lata 2021 – 2023 r.
- Zarząd po zapoznaniu się z opinią Radcy Prawnego zdecydował o przydzieleniu drzewa pochodzącego z wycinki drzew na osiedlach Spółdzielni nieodpłatnie jej pracownikom.
Utworzono: piątek, 15 września 2023 09:44
POSIEDZENIE ZARZĄDU 18.08.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 18.08.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Rozpatrzono pismo w sprawie samosiejek przy parkingu na ul. Browarna.
- Na wniosek kierownika DT Zarząd wyraził zgodę na zakup nowego modułu do odczytu stanu wodomierzy.
- Zarząd zobowiązał dział techniczny na przygotowanie umowy najmu lokalu usługowego w pawilonie przy ul. LEG. Piłsudskiego 23a.
Utworzono: piątek, 15 września 2023 09:39
POSIEDZENIE ZARZĄDU 26.07.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn 26.07.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Zarząd wyraził zgodę na wynajem lokalu użytkowego w bud. Administracyjnym.
- Kierownik DT poinformował że mycie kontenerów śmietnikowych na osiedlach będzie przeprowadzone w dniu 05.08.2023r.
- Prezes Zarządu poinformował o zakończeniu wymiany zaworów podpionowych w bud. 15 i 16 przy na osiedlu Ogrodowa.
- Główna Księgowa poinformowała że PRDM z Jasła przedstawił kosztorys na remont parkingu przy ul. Browarna.
Utworzono: piątek, 15 września 2023 09:37
POSIEDZENIE ZARZĄDU 12.07.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 12. 07. 2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Poddał analizie wnioski zgłoszone na WZ w dn. 22.06.2023r.
- Zarząd podjął decyzję o przeprowadzeniu przeglądu urządzeń zabawowych w Łysej Górze i naprawy karuzeli.
- Zarząd podjął decyzję dotyczącą wspólnej inwestycji dotyczącej remontu Alejki lipowej przy ul. Ogrodowej.
Utworzono: piątek, 15 września 2023 09:35
POSIEDZENIE ZARZĄDU 28.06.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 28.06.2023r.
- Przyjął protokół z przedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Rozpoznał sprawę wycinki drzew pod wymianę sieci ciepłowniczej na os. Jagiełły.
- Rozpatrzył sprawę remontu parkingu przy ul. Browarnej należącego do Spółdzielni.
- Główna Księgowa zgodnie z wnioskiem RN i jej Przewodniczącego poinformowała o umieszczeniu na stronie internetowej Spółdzielni i w Gazecie Krakowskiej zaproszenia o składaniu ofert na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za 2023r.
Utworzono: środa, 16 sierpnia 2023 08:25
POSIEDZENIE ZARZĄDU 15.06.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 15.06.2023r.
- Zarząd przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Ustalił koszty wymiany wodomierza w lokalu mieszkalnym na kwotę 136,05 PLN, oraz podał terminy wymiany wodomierzy na poszczególnych budynkach.
- Podjął decyzję o dociepleniu ściany na bud. Jagiełły 1.
- Wyraził zgodę na zakup 4 kontenerów na odpady.
- Kierownik DT poinformował, że od miesiąca lipca będzie zatrudniony nowy elektryk konserwator.
- Główna Księgowa przedstawiła bilans zysków i strat za m-c kwiecień.
Utworzono: środa, 16 sierpnia 2023 08:26
POSIEDZENIE ZARZĄDU 06.06.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 06.06.2023 roku
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Omówił realizację wniosków zgłoszonym na Walnym Zgromadzeniu w 2022 roku.
- Określił kierunki rozwoju Spółdzielni na lata 2023 – 2025.
- Omówiono z firmą KORAL warunki wynajmu pawilonu przy ul. Leg. Piłs. 19.
- Omówiono sposób remontu i zakupu urządzeń zabawowych placyku zabaw przy budynkach ul. Ogrodowa 12 i 13.
- Kierownik DT omówił ustalenia wymiany wodomierzy w lokalach z firmą PLUS AQUA oraz termin realizacji.
- Zarząd wyraził zgodę na nasadzenie 6 – ciu drzewek na os. Jagiełły.
- Zarząd omówił z firmą hydrauliczną termin wymiany zaworów podpionowych na instalacjach w budynkach ul. Ogrodowa 14, 15, 16.
Utworzono: wtorek, 20 czerwca 2023 07:50
POSIEDZENIE ZARZĄDU 23.05.2023 R.
Na posiedzeniu Zarządu w dniu 23 maja 2023 roku
- Zarząd zatwierdził protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Wyraził zgodę na rozpowszechnienie informacji MOPS poprzez rozwieszenie plakatów na tablicach informacyjnych klatek schodowych w budynkach Sp.
- Zarząd zatwierdził termin Walnego Zgromadzenia członków Spółdzielni na dzień 22 czerwca 2023 roku na godzinę 17.00, które odbędzie się w Sali audytoryjnej Miejskiego Ośrodka Kultury w Brzesku Plac Targowy 10, i zatwierdził porządek obrad.
- Podjął decyzję o wysłaniu pisma do ISTY Polska z Krakowa z prośbą o wyznaczenie daty odczytów podzielników ciepła w budynkach Spółdzielni.
- Zarząd zwróci się do UM w Brzesku z prośbą o przygotowanie projektu umowy wiążącej dwie strony w celu umożliwienia dofinansowania inwestycji remontu alejki i chodnika.
Utworzono: czwartek, 04 maja 2023 07:03
POSIEDZENIE ZARZĄDU 12.04.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 12.04.2023r.
- Kierownik DT przedstawił propozycję Komisji Przetargowej z odbytych przetargów na roboty remontowe:
- na wymianę stolarki okiennej,
- na docieplenie ścian budynków,
- na wykonanie remontów chodników, parkingów i dróg pożarowych,
- na wykonanie remontu kominów na bud. Spółdzielni,
Zarząd zaakceptował wszystkie propozycje i zobowiązał DT do sporządzenia umów z wyłonionymi firmami.
- Prezes Zarządu poinformował o wynajęciu Sali w Centrum Bibliotecznym na Walne Zgromadzenie Członków Spółdzielni na dzień 22.06.2023r.
- Prezes Zarządu poinformował o nowych taryfach ciepła obowiązujących od 01.05.2023r.
Utworzono: czwartek, 04 maja 2023 07:02
POSIEDZENIE ZARZĄDU 29.03.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 29.03.2023r.
- Zaakceptował plan remontów na 2023 r. przedstawiony przez kierownika DT i przedstawi go na najbliższym posiedzeniu RN.
- Zarząd zaakceptował wybór firmy DOOR do wymiany okien i witryn na pawilonach handlowych Spółdzielni.
- Zarząd wyraził zgodę na remont dwóch daszków nad wejściami do klatek w budynku Jagiełły 6.
- Zarząd zaakceptował podwyżki stawek eksploatacyjnych i remontowych przedstawionych przez Główną Księgową, które zostaną przedstawione RN.
- Prezes Zarządu przedstawił Sprawozdanie Zarządu za 2022 rok, oraz przedstawił kierunki rozwoju gospodarczego na rok 2023, które przedstawi na WZ.
Utworzono: czwartek, 04 maja 2023 07:01
POSIEDZENIE ZARZĄDU 14.03.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 14.03.2023r.
- Podjął decyzję o remoncie placyku zabaw pomiędzy bud. Ogrodowa 12 i 13.
- Zaakceptował wybór Komisji przetargowej w zakresie wykonawcy do koszenia traw na osiedlach.
- Zaakceptował wybór Komisji przetargowej wyborem firmy do dociepleń stropodachów.
- Zaakceptował wybór komisji przetargowej wyborem firmy do remontów balkonów.
- Główna Księgowa poinformowała o nowych obniżonych taryfach dostawy ciepła do budynków.
Utworzono: środa, 15 marca 2023 13:14
POSIEDZENIE ZARZĄDU 23.02.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn.23.02.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
- Zarząd ustalił termin Walnego Zgromadzenia członków Spółdzielni na 22.06.2023r.
- Zarząd wyraził zgodę na wykonanie projektu drogi pożarowej do bud. Leg. Piłs. 40a.
- Zarząd wyraził zgodę na remont lokalu usługowego w pawilonie ul. Leg. Piłs. 23a przez najemcę.
- Zarząd wyraził zgodę na szkolenie pracownic DT związanego z prowadzeniem Książek Obiektu Budowlanego.
- Zarząd zobowiązał kierownika DT do zatrudnienia nowego inspektora na nadzór nad pracami remontowymi zasobów Spółdzielni.
- Zarząd zaakceptował proponowany skład Komisji Przetargowej.
- Ze względu na wzrost wskaźnika cen towarów i usług, Zarząd postanowił podnieść stawki na wynajem lokali o wskaźnik inflacyjny zgodnie z założeniami umów.
- W związku z korzystnym kursem giełdowym, Zarząd podjął decyzję o sprzedaży Białych Certyfikatów.
Utworzono: środa, 15 marca 2023 13:13
POSIEDZENIE ZARZĄDU 08.02.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 08.02.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
- Zarząd zobowiązał Dział Techniczny do sporządzenia zlecenia firmie „SALIX”na korektę i wycinkę drzew na osiedlach Spółdzielni.
- Wyraził zgodą RPWiK na przebudowę istniejącego wodociągu przy bud. Kościuszki 53 i Ogrodowa 42.
- Wyraził zgodę firmie AGMAR-PROJEKT na wymianę rurociągu ciepłowniczego dla bud. Ogrodowa 42 i 44.
- W związku ze zmianami w Kodeksie Pracy, Zarząd podjął uchwałę o zaktualizowaniu Regulaminu Pracy Spółdzielni.
Utworzono: środa, 15 marca 2023 13:11
POSIEDZENIE ZARZĄDU 27.01.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 27.01.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Wyraził zgodę na przedłużenie terminu zakończenia malowania klatek schodowych.
- Wyraził zgodę na zakup drukarki do DT.
- Zarząd podjął decyzję o zleceniu wykonania Świadectw Charakterystyki Energetycznej dla wszystkich budynków Spółdzielni przez firmę EFEKTYWNIEJ z Wrocławia.
- Podjął decyzję o przyznaniu premii uznaniowej dwóm paniom sprzątającym.
- Podjął decyzję o przedłużeniu umowy na przegląd i czyszczenie przewodów kominowych na budynkach Spółdzielni z firmą EKO-POWER.
Utworzono: poniedziałek, 06 luty 2023 07:55
POSIEDZENIE ZARZĄDU 19.01.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 19.01.2023r.
- Rozpatrzył sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
- Kierownik DT przedstawił plan potrzeb remontowych na 2023r., który zostanie przedstawiony RN.
- Kierownik DT poinformował o prowadzeniu rozmów z UM w Brzesku w sprawie udostępnienia terenu w celu budowy drogi pożarowej wraz z parkingiem dla bud. Leg. Piłs. 40A.
- Kierownik DT poinformował o podpisaniu umowy na wymianę wodomierzy z firmą PLUS AQUA S.C.
- Kierownik DT przedstawił ofertę firmy EFEKTYWNIEJ dotyczącej wykonania audytów efektywności energetycznej w ramach modernizacji termicznej wytypowanych budynków Spółdzielni, celem uzyskania Białych certyfikatów.
- Kierownik DT przedstawił ofertę Firmy EFEKTYWNIEJ na wykonanie „Świadectw charakterystyki energetycznej „ dla wszystkich budynków Spółdzielni.
- Zarząd podjął decyzję, że koszty C.O. w lokalach użytkowych w pawilonie przy ul. Browarnej 5C będą rozliczane wg. powierzchni.
Utworzono: poniedziałek, 06 luty 2023 07:53
POSIEDZENIE ZARZĄDU 11.01.2023 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 11.01.2023r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowskie.
- Wyraził zgodę na sprzedaż napojów alkoholowych w pawilonie na ul Browarna 5C dla spółdzielni PPS Społem w Brzesku.
- Zarząd poprosi Radcę Prawnego, o przygotowanie porozumienia SM Brzesko a firmą ISTA.
- Biorąc pod uwagę Ustawowy wzrost minimalnego wynagrodzenia, Zarząd wystąpi do RN o zatwierdzenie funduszu płac na rok 2023.
- Prezes Zarządu poinformował o złożeniu wniosku do TAURON-u o zawarcie umowy kompleksowej na dostawę energii elektrycznej dla budynków Spółdzielni.
ZARZĄD PRZYJMUJE W GODZINACH PRACY SPÓŁDZIELNI
poniedziałek - piątek: 7.00 - 15.00