Utworzono: wtorek, 18 stycznia 2022 11:54
POSIEDZENIE ZARZĄDU 28.12.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 28.12.2021r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzył sprawy członkowskie.
- Zarząd wyraził zgodę na wykonanie dwóch wiatrołapów w bud. administracyjnym Spółdzielni przez pracowników grupy remontowej, zobowiązując kierownika DT do ujęcia zadania w planie remontów.
- Zarząd podjął decyzję w sprawie kontynuacji ubezpieczenia odpowiedzialności z tyt. Zarządzania Spółdzielnią.
- Zarząd podjął decyzję o ustanowieniu dnia wolnego od pracy 07.01.2022r. za święto wypadające w sobotę tj. 01.01.2022r.
- Spraw wniesionych nie było. Na tym protokół zakończono i podpisano.
Utworzono: wtorek, 18 stycznia 2022 11:49
POSIEDZENIE ZARZĄDU 09.12.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 09.12.2021r.
- Przyjął protokół z poprzedniego osiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowski.
- Rozpatrzy sprawę montażu barierki uniemożliwiającej parkowanie sam. na terenie zieleńca przy bl. Nr. 16 przy ul. Ogrodowej po wizji lokalnej.
- Podjął decyzję o montażu znaku parkowania pojazdów dla mieszkańców na parkingu przy bud. Ul. Partyzantów 7.
- Zarząd podjął decyzję o sprawdzeniu rury odpływowej w piwnicy kl. VI bud. przy ul. Ogrodowej 14, pod kątem udrożnienia, lub montażu dodatkowej kratki.
- Zarząd podjął decyzję o wynajęcie Sali narad.
- Zarząd wyraził zgodę na skorzystanie z wykonania bezpłatnego audytu energetycznego.
- Zarząd zobowiązał Kierownika DT do rozmowy w sprawie przejęcia obsługi nad domofonami w mieszkaniach.
- Zarząd zobowiązał dział kadr do ustalenia warunków zatrudnienia dla Głównej Księgowej.
- Spraw wniesionych nie było, protokół zakończono i podpisano.
Utworzono: poniedziałek, 10 stycznia 2022 12:05
POSIEDZENIE ZARZĄDU 17.12.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu dn. 17.12.2021r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
- Podjął decyzję o montażu tablicy „Zakaz parkowania na terenie zielonym” przy bud. Ogrodowa 16.
- Wyraził zgodę na poprowadzenie przyłącza wody nr 1410/17 do bud. Szpitala miejskiego.
- Podjął decyzję o dalszej współpracy z firmą ubezpieczeniową UNIQA.
- Omówił nowy plan potrzeb remontowych.
Utworzono: wtorek, 14 grudnia 2021 13:20
POSIEDZENIE ZARZĄDU 24.11.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 24.11.2021r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia,
- Rozpatrzył sprawy członkowskie,
- Prezes Zarządu poinformował Zarząd o usunięciu szkód wywołanych awarią magistrali wodociągowej w dn. 22.11.2021r. na alei przy ul. Ogrodowej w okolicach Bl. Nr 14.
- Zarząd podjął decyzję o wynajęciu pomieszczeń piwnicznych, i podjął uchwałę o zmianie wysokości opłat za m2.
- Podjął decyzję o zakupie prenumeraty „ Gazety Prawnej” na rok 2022,
- Podjął decyzję o przeprowadzenie inwentaryzacji magazynu, środków trwałych i kasy.
Utworzono: poniedziałek, 22 listopada 2021 08:36
POSIEDZENIE ZARZĄDU 28.10.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 28.10.2021r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowskie,
- Wyraził zgodę na wynajęcie sali konferencyjnej spółdzielni w godzinach popołudniowych dwa razy w tygodniu Stowarzyszeniu „VESNA”,
- Wyraził zgodę na umieszczenie baneru reklamowego na budynku sklepu nr 30 przy ul Legionów Piłsudskiego,
- Wyraził zgodę na wynajęcie miejsca parkingowego na placu Spółdzielni,
- Spraw wniesionych nie było. Na tym protokół zakończono i podpisano.
Utworzono: wtorek, 02 listopada 2021 09:06
POSIEDZENIE ZARZĄDU 11.10.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 11.10.2021r. przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowskie, oraz:
- Zobowiązał wykonawcę do poprawy usterek na balkonie w mieszkaniu na os. Jagiełły zgłoszonych przez właściciela.
- Na podstawie opinii radcy prawnego, podjął decyzję o nie podawaniu informacji o zużyciu wody w poszczególnych mieszkaniach do Urzędu Miejskiego.
- Podjął decyzję o zakupie dmuchawy do liści na os. Jagiełły.
- Podjął decyzję o zakupie i rozłożeniu trutki na szczury w piwnicach i wiatach śmietnikowych, oraz lokalach usługowych na osiedlach.
- Podjął decyzję o zamontowaniu daszku nad wejściem do sklepu F-my Agrochemik.
- Podjął decyzję o uszczelnieniu daszku nad wejściem do przychodni PULSMED.
- Podjął decyzję o przekazaniu kwoty 100 zł. na rzecz Fundacji „Pomóż i Ty”.
Utworzono: wtorek, 05 października 2021 13:55
POSIEDZENIE ZARZĄDU 22.09.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 22.09.2021r. przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia, oraz:
- Wyraził zgodę na zamontowanie okienka i daszku nad wejściem do żłobka w bud. Ogrodowa 13.
- W odpowiedzi na pismo firmy „NIKO” Zarząd wyraził zgodę na pokrycie 50% kosztów różnicy cen blachy.
- Podjął decyzję o przeglądzie kotłowni w bud. Łysa Góra 278 i 290.
- Zarząd wyraził zgodę na wykonanie remontu balkonów przez firmę „AMFI”.
- Zarząd w odpowiedzi na pismo Urzędu Miasta wyraził zgodę na lokalizację bramki i chodnika.
- Podjął decyzje o udzieleniu pełnomocnictwa Pani Renacie Borowiec do podpisywania zaświadczeń.
Utworzono: wtorek, 05 października 2021 13:52
POSIEDZENIE ZARZĄDU 09.09.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn.09.09.2021r.
- Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowskie.
- Podjął decyzję o nie udzieleniu Urzędowi Miejskiemu informacji na temat zużycia wody przez poszczególne lokale mieszkalne w Spółdzielni.
- Zapoznał się z ofertą na wyremontowanie podestu przy sklepie ALTI w Brzesku oraz remontu schodów w budynku administracyjnym od strony parkingu.
- Podjął decyzję o wymianie drzwi wejściowych w bloku przy ul. Boh. Westerplatte 7 klatka 3.
- Wyraził zgodę na wynajęcie lokalu w bud. Adm. oraz montaż reklamy.
- Zapoznał się z ofertą na wymianę okienek w szachtach bud. Ogrodowa 42.
- Zapoznał się z pismem dot. wykonania zadaszenia nad wejściem do Żłobka, oraz wymianę okna w piwnicy.
- Zapoznał się z zaawansowaniem prowadzonych prac remontowych.
- Podjął uchwałę dotyczącą wyboru komisji ds. przeprowadzenia pisemnego głosowania Uchwał Walnego Zgromadzenia SM w Brzesku w dn. 22 września 2021 roku.
Utworzono: wtorek, 05 października 2021 13:50
POSIEDZENIE ZARZĄDU 30.08.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 30.08.2021r. przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia i rozpatrzył sprawy członkowskie, a także:
- Zapoznał się z ofertą firmy „Tatramet Metal” w sprawie balkonów podwieszanych.
- Podjął decyzję o przekazaniu danych na temat wartości zamówionej mocy dla poszczególnych budynków Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie.
- Podjął decyzję o zaślepieniu dopływu wody z uwagi na zdemontowany zlewozmywak w kuchni mieszkania.
- Zapoznał się z przedstawionym zawiadomieniem Starosty Brzeskiego dotyczącym decyzji zezwalającej na realizację rozbudowy drogi gminnej na Os. Jagiełły.
- Podjął decyzję o remoncie podestu i wejścia do lokalu handlowego ALTI.
- Podjął decyzję o likwidacji muru przy pawilonie ul. Leg. Piłsudskiego 27a
- a w jego miejsce zostanie położony pas z płyt parkingowych i zabezpieczona skarpa płytami ażurowymi.
- Podjął decyzję o montażu ciepłomierzy pod pionami grzewczymi (łazienka i przedpokój) w budynkach przy ul. Browarna 13 i 15.
- Zapoznała się ze wstępnym rozliczeniem C.O. za sezon grzewczy 2020/2021.
Utworzono: czwartek, 26 sierpnia 2021 11:39
POSIEDZENIE ZARZĄDU 27.07.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 27.07.2021r. przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia
a także podjął decyzję o:
- spłacie w ratach zaległości czynszowych i dopłaty za wodę przez członków,
- o ujęciu w planie remontów na rok 2021/ 2022 elewacji ściany od strony balkonów Jagiełły 3,
- o zakupie kosza do koszykówki na osiedlu Browarna,
- o rozliczeniu jazdy w celach służbowych jak dotychczas,
- o rozliczeniu różnic powstałych po skorygowaniu rozliczeń c.o. za ubiegły sezon grzewczy,
- wstępnie omówił sprawę korespondencyjnego głosowania przez WZ , które decyzją RN odbędzie się na początku września,
- wyraził zgodę o rozwiązanie umowy odnośnie korzystania z parkingu przez OSK „MAX”,
- wykonaniu prac związanych z zabezpieczeniem piwnic przed zalewaniem w bud. Wojska Polskiego 7, oraz z wykonaniem rozbiórki szopy przy bud. Kościuszki 64b,
- kierownik DT poinformował, że zmieniono projekt remontu parkingu przy bud. Jagieły,
- wyraził zgodę na rozwiązanie umowy najmu lokalu użytkowego w bud. Administracyjnym,
- zobowiązał kierownika DT do rozeznania kosztów zakupu służbowego używanego samochodu dostawczego.
Utworzono: poniedziałek, 26 lipca 2021 09:02
POSIEDZENIE ZARZĄDU 13.07.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dn. 13.07.2021r. przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia, oraz rozpatrzył sprawy:
1. Członkowsko mieszkaniowe
2. Nie wyraził zgody na miejsca parkingowe przy kl. I bud. Ogrodowa 12 z uwagi, że wcześniej zaplanował w tym miejscu budowę śmietnika.
3. Z uwagi na rozchodzący się fetor z kontenerów na śmieci i wysokie temperatury zarząd podejmując decyzję o ich umyciu, zobowiązał kierownika DT do przygotowania zlecenia na ich mycie.
4. Wyraził zgodę na wykonanie stopnia i barierki przed wejściem do żłobka w bud. Ogrodowa 13 , oraz wykonanie osobnego przyłącza elektrycznego do tego lokalu.
5. Zarząd zobowiązał kierownika DT do ustalenia kosztów montażu kosza do koszykówki na boisku os. Browarna na wniosek mieszkańców.
6. Podjął decyzję o zakupie 2 opon do samochodu spółdzielczego.
7. Zobowiązał kierownika DT do zakupu kpl. Gwintownicy, oraz specjalnej głowicy 1” do gwintowania rur gazowych dla konserwatorów.
8. Podjął decyzję o wykonaniu malowania cokołu bud. Ogrodowa 5 przez pracowników spółdzielni.
9. Rozpatrzył wnioski i prośby mieszkańców.
10. Zobowiązał kierownika DT do rozeznania kosztów zakupu i montażu podliczników energii elektrycznej w wynajmowanych lokalach w bud. Adm. Spółdzielni.
11. Rozpoznanie sprawy bezumownego parkowania samochodu na parkingu spółdzielni.
12. Zarząd podjął decyzję o wymianie ławek przy bud. Jagieły 7 i 8.
Utworzono: poniedziałek, 19 lipca 2021 13:18
POSIEDZENIE ZARZĄDU 25.06.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 25.06.2021r rozpatrzył następujące sprawy:
1. Przyjął protokół z poprzedniego posiedzenia.
2. Podjął decyzję w sprawie umowy o świadczenie usług maklerskich w celu sprzedaży białych certyfikatów.
3. Rozpatrzył sprawę opłaty za energię elektryczną w lokalu użytkowym bud. Ogrodowa 13 bez umowy najmu.
4. Podjął decyzję w sprawie naprawy elewacji ściany bud. Browarna 15 kl. II.
5. Podjął decyzję w sprawie montażu dylatacji na ścianie szczytowej kl. I bud. Ogrodowa 5.
6. Podjął decyzję w sprawie wymiany urządzeń zabawowych na placach zabaw na osiedlach spółdzielni.
7. Podjął decyzję w sprawie wymiany ławek przy budynkach spółdzielni.
8. Zapoznał się ze sprawą parkowania samochodów mieszkańców bud. Ogrodowa 5 na parkingu przy bud. Ogrodowa 6.
9. Podjął decyzję o wrzuceniu gazetki Urzędu Miejskiego do skrzynek pocztowych mieszkańców spółdzielni.
10. Podjął decyzję w sprawie montażu bramki w ogrodzeniu pomiędzy szkołą podstawową nr.3 a bud. Bohaterów Westerplatte 7.
Utworzono: środa, 23 czerwca 2021 11:48
POSIEDZENIE ZARZĄDU 17.06.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 17.06.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, lokali użytkowych, a także:
1. Podjął decyzję o zleceniu zamalowania graffiti na budynkach spółdzielni i reklamacji docieplenia ściany na budynku Jagiełły 1.
2. Podjął także decyzje :
- o założeniu rachunku inwestycyjnego w związku ze sprzedażą białych certyfikatów,
- o przeprowadzeniu remontu kanalizacji w lokalu użytkowym Puls-Med,
- o akceptacji rozliczenia z RPWiK budowy sieci wodociągowej,
- o zakupie i montażu nowych ławek i koszy przy Jagiełły 7 – na wniosek rady osiedla i mieszkańców.
3. Zapoznał się z korespondencją ze starostwa odnośnie rozbudowy drogi gminnej.
Utworzono: poniedziałek, 31 maja 2021 08:37
POSIEDZENIE ZARZĄDU 27.05.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 27.05.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, lokali użytkowych, a także:
1. Podjął uchwałę w sprawie wprowadzenia procedury wewnętrznej dotyczącej raportowania schematów podatkowych.
2. Podjął decyzje :
- w sprawie stawek najmu miejsc parkingowych dla Poczty Polskiej,
- o wypowiedzeniu umowy w sprawie dostępu do portalu ISTA 24.pl,
- o akceptacji aneksu do umowy z RPWiK odnośnie budowy sieci wodociągowej,
- o wydaniu biuletynu informacyjnego w czerwcu br.
3. Przyjął protokół i zalecenia pokontrolne z lustracji za lata 2018-2020.
Utworzono: wtorek, 11 maja 2021 11:40
POSIEDZENIE ZARZĄDU 28.04.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 28.04.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, lokali użytkowych, a także:
1. Zapoznał się z przebiegiem lustracji za lata 2018-2020.
2. Podjął decyzje o przeprowadzeniu remontu kanalizacji w lokalu użytkowym przy ul. Leg Piłsudskiego 23a i w sprawie wykonania remontów balkonów.
3. Zaakceptował wybór wykonawcy przez komisje przetargową na docieplenie ścian budynków.
Utworzono: wtorek, 27 kwietnia 2021 09:33
POSIEDZENIE ZARZĄDU 15.04.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 15.04.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, lokali użytkowych, a także:
1. Przeanalizował propozycje zmian w regulaminie GZM dotyczące rozliczenia kosztów co. Projekt zmian przedstawi Radzie Nadzorczej na najbliższym posiedzeniu.
2. Podjął decyzje o unieważnieniu przetargu na docieplenie ścian budynków i ponownym jego ogłoszeniu.
3. Zaakceptował wybór wykonawców przez komisje przetargową na:
- docieplenia stropodachów,
- wymianę domofonów,
- remont chodników i zatok parkingowych.
Utworzono: wtorek, 27 kwietnia 2021 09:32
POSIEDZENIE ZARZĄDU 30.03.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 30.03.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, lokali użytkowych, a także:
1. Zatwierdził:
- sprawozdanie finansowe za 2020 rok,
- sprawozdanie zarządu za 2020 rok.
2. Podjął decyzje:
- o zmianach w polityce rachunkowej,
- o wymianie witryn w lokalach użytkowych Ogrodowa 13 i Wojska Pol. 23a,
- o likwidacji stopnia przy Ogrodowej 13,
- o wykonaniu remontu gzymsu na budynku Kościuszki 64a,
- o akceptacji odpisów aktualnych należności zagrożonych.
3. Zaakceptował wybór wykonawcy przez komisje przetargową na koszenie trawy.
4. Podjął uchwałę o zmianach w polityce rachunkowej.
Utworzono: wtorek, 30 marca 2021 10:59
POSIEDZENIE ZARZĄDU 15.03.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 15.03.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, pracownicze, a także:
1. Zapoznał się z pismem PSS SPOŁEM w Brzesku w sprawie sprzedaży alkoholu w pawilonie przy ul. Leg. Piłsudskiego 23 i wyraził pozytywną opinię w tej sprawie. Zarząd zwróci się do Rady Nadzorczej o wyrażenie opinii.
2. Rozpatrzył sprawy: negatywnie ofertę najmu lokalu przy ul. Legionów Piłsudskiego (obecne ATI), negatywnie prośbę Ruchu S.A o zgodę na instalację paczkomatu w miejsce obecnego kiosku przy budynku Ogrodowa 12, pozytywnie rozpatrzył prośbę Publicznego Przedszkola o przejazd przez parking, i namalowanie koperty umożliwiającej wjazd do przedszkola przy ul. Ogrodowej, pozytywnie – wstępnie - ocenił propozycję zmian w regulaminie GZM i przedstawi je Radzie Nadzorczej do akceptacji.
3. Zaakceptował wysokość stawek eksploatacyjnych i odpisu na fundusz remontowy i przedłoży je Radzie Nadzorczej do akceptacji.
4. Przyjął informację o toczących się postępowaniach sądowych związanych z ustaleniem spadkobierców zadłużonych mieszkań.
5. Podjął decyzję o:
- przeprowadzeniu postępowania ofertowego na wyłonienie wykonawcy wymiany domofonów,
- wymianie witryn drzwiowych w lokalach przy Ogrodowej 13 i Leg Piłsudskiego 23a,
- remoncie schodów w budynku administracyjnym od ul. Ogrodowej i parkingu,
- czasowym wynajmie pomieszczenia w budynku administracyjnym,
- naprawie instalacji domofonowych w budynkach Łysa Góra 290 i 278,
- wymianie liczników energii elektrycznej w pawilonie przy ul. Leg. Piłsudskiego 23a,
- zakupie wkrętarki dla pracowników DT,
- remoncie gzymsu na budynku Kościuszki 64b.
Utworzono: wtorek, 02 marca 2021 13:16
POSIEDZENIE ZARZĄDU 16.02.2021 R.
1. Zarząd na posiedzeniu w dniu 16.02.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, pracownicze, a także:
2. Zapoznał się z pismem UM w Brzesku w sprawie remontu chodnika przy Partyzantów 7.
Rozpatrzył sprawy: analizy mocy zamówionej, opracowania procedur schematów podatkowych oraz przyjął informację o zakończeniu budowy przyłączy wody do budynków Kościuszki 72 i 72 a.
3. Podjął decyzję o:
- zwaloryzowaniu dodatkowej opłaty do stawek czynszu – w mieszkaniach gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza,
- wzroście opłat za najem lokali i dzierżawę gruntu,
- wymianię domofonów w budynku Browarna 11,
- budowie parkingu przy budynku Browarna 21,
- przeglądzie i konserwacji hydrantów,
- wymianie tablic bezpiecznikowych w budynkach Kościuszki 72 i 72a,
- wykonaniu ogrzewania rynien i spustów przez pracowników spółdzielni,
- wymianie lamp na klatkach schodowych w pozostałych budynkach,
- zakupie 18 nowych ławek i 3 urządzeń zabawowych,
- zakupie nowego monitora dla działu technicznego,
- zawarciu umowy na nadzór inwestorski i remontowy.
4. Wstępnie zapoznał się z ofertą na montaż magnetyzerów do czyszczenia wody.
5. Zaakceptował skład Komisji Przetargowej i rzeczowy plan remontów na 2021 rok.
Utworzono: czwartek, 21 stycznia 2021 10:07
POSIEDZENIE ZARZĄDU 15.01.2021 R.
Zarząd na posiedzeniu w dniu 15.01.2021 roku rozpatrzył sprawy: członkowsko mieszkaniowe, pracownicze, a także:
1. Zapoznał się z realizacją wykonania przyłączy wody do budynków Kościuszki 72 i 72a.
2. Ustalił wysokość zapotrzebowania na fundusz wynagrodzeń w 2021 roku po podwyżce najniższego wynagrodzenia i wystąpi do Rady Nadzorczej o jego zatwierdzenie.
3. Podjął decyzję o zakupie:
-nowego serwera,
-programu antywirusowego,
-giętarki do blachy,
-kamery inspekcyjnej do badania pionów kanalizacyjnych,
-programu komputerowego office do działu technicznego,
-kontenerów na śmieci, koszy ulicznych, tablic informacyjnych, odkurzacza przemysłowego, pojemnika na piasek.
ZARZĄD PRZYJMUJE W GODZINACH PRACY SPÓŁDZIELNI
poniedziałek - piątek: 7.00 - 15.00