Utworzono: wtorek 16 stycznia 2024 09:36
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 23.11.2023 r.
Rada Nadzorcza na posiedzeniu w dn. 23 listopada 2023r.
- Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Prezes Zarządu zdał relację z realizacji wniosków przyjętych na poprzednim posiedzeniu Rady.
- W dalszej części posiedzenia Prezes przedstawił sprawozdanie z prac Zarządu.
- Prezes Zarządu omówił realizacje wniosków zgłoszonych na WZ.
- Przewodniczący RN przedstawił pisma które wpłynęły do Rady.
- Przewodniczący RN poinformował, że na prośbę Zarządu Radca Prawny przygotował projekt regulaminu parkowania, który w dalszej części zebrania omówiono.
Utworzono: wtorek 16 stycznia 2024 09:33
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 25.10.2023 r.
Rada nadzorcza na posiedzeniu w dniu 25 października 2023r.
- Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Prezes Zarządu zdał relacje z realizacji uchwał i wniosków przyjętych na ostatnim posiedzeniu RN.
- Prezes Zarządu w dalszej części posiedzenia przedstawił sprawozdanie z prac zarządu którego głównymi tematami były: sprawy członkowsko-mieszkaniowe, rozpatrzenie pism członków w sprawie rozliczeń kosztów C.O.. W związku ze wzrostem stawek za ciepło przedstawionych przez MPEC , Zarząd podjął decyzję o podniesienie miesięcznych zaliczek na C.O., Poinformował o zakończeniu remontu alejki przy ul. Ogrodowej 13, oraz przekazał informacje o budowie drogi pożarowej na os. Browarna.
- Kierownik DT zdał relację z realizacji planu remontowego na 2023r.
- Główna Księgowa przedstawiła analizę rozliczenia kosztów C.O. za sezon 2022/2023.
Utworzono: wtorek 16 stycznia 2024 09:31
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 29.09.2023 r.
Rada Nadzorcza na posiedzeniu w dniu 29 września 2023r.
- Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
- Prezes Zarządu zdał relację z realizacji wniosków przyjętych przez RN na ostatnim posiedzeniu.
- Prezes Zarządu zdał relację o bieżących pracach zarządu.
- Główna Księgowa przedstawiła wynik działalności SM za pierwsze półrocze 2023r.
- Przewodniczący RN poinformował o wyborze przez Zarząd Spółdzielni jednostki do przeprowadzenia przez MZR w Tarnowie wraz z badaniem sprawozdania finansowego, i wobec powyższego RN podjęła Uchwałę nr 14/9/2023 że ocena badania finansowego za 2023r zostanie dokonana w trakcie lustracji.
- Rozpatrzono pisma które wpłynęły do RN.
Utworzono: środa 25 października 2023 08:32
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 24.08.2023 r.
Rada Nadzorcza na posiedzeniu w dn. 24 sierpnia 2023r.
1. Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
2. Prezes Zarządu zdał relację z realizacji uchwał i wniosków z ostatniego posiedzenia Zarządu:
- zmiany do regulaminu organizowania i przeprowadzania przetargów zostały wprowadzone,
- tabliczki na ogrodzeniu placu zabaw o zakazie wprowadzania psów i gry w piłkę zostały zamontowane w widocznym miejscu,
- ławka przy bud. Jagiełły 8 została naprawiona.
3. Prezes Zarządu w dalszej części posiedzenia poinformował, że Zarząd odbył dwa zebrania na których rozpatrywał:
- sprawy członkowsko – mieszkaniowe,
- zarząd po rozmowach z Burmistrzem i zapoznaniu się z przedstawionym kosztorysem, podjął decyzję o remoncie parkingu przy ul. Browarna,
- poinformował o zakończeniu prac związanych z remontem alei na osiedlu Ogrodowa,
- w związku z prowadzonym remontem pawilonu handlowego przy ul. Leg. Piłs. 19 Spółdzielnia wystąpiła do RPWiK o pozwolenie na wykonanie nowego przyłącza wody,
- kierownik działu DT poinformował że zakończono wymianę wodomierzy, jednak pozostały lokale w których wymiany nie dokonano z różnych przyczyn,
- ponadto odbyła się dyskusja na temat regulaminu dotyczącego zasad wydawania identyfikatorów na parkingu przy ul. Ogrodowa 5,
- omawiano także skargę lokatora na uciążliwość działalności sklepu piekarniczego „BASZTA” w bud. Ogrodowa 13.
Utworzono: środa 25 października 2023 08:26
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 14.07.2023 r.
Rada Nadzorcza na spotkaniu w dn. 14 lipca 2023r.
- w sprawie możliwości skorzystania z mailowego przekazywania spłaty czynszów,
- przekazał że kominiarze wykonujący przeglądy kominowe i wentylacyjne mają obowiązek je wyczyścić, jeśli zachodzi taka potrzeba.
- zwrócił się do Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku z wnioskiem o wydłużenie terminu wycinki drzew,
- o trwających rozmowach z Burmistrzem Brzeska w sprawie remontu parkingu przylegającego do ul. Browarnej remontowanej przez Urząd Miasta,
- o odbytym spotkaniu z MPEC-em w Brzesku oraz firmą wykonującą wycinkę drzew w związku z pracami prowadzonymi przez MPEC,
- prezes poinformował RN, że zostało zamieszczone ogłoszenie o składaniu ofert na badanie sprawozdania finansowego za 2023r.,
- o zamontowaniu urządzeń zabawowych na placyku zabaw przy bud. Ogr. 12 i 13,
- poinformował RN o podjętych decyzjach w sprawie wniosków zgłoszonych na WZ.
Utworzono: środa 25 października 2023 08:18
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 20.06.2023 r.
Rada Nadzorcza na spotkaniu w dn. 20 czerwca 2023r.
- w sprawie możliwości wprowadzenia elektronicznego systemu informacji o stanie konta czynszowego (e-bok),
- zlecenia insp. nadzoru przeglądu,
- przełożyć czujnik światła na klatkach w Łysej Górze.
4. Prezes poinformował że Firma ALTI rezygnuje z najmu pawilonu handlowego przy ul. Legionów Piłsudskiego 19, a umowa zostanie podpisana z firmą KORAL z Krakowa zrzeszonej w grupie „Lewiatan”.
5. Prezes poinformował że zarząd podjął decyzje o zakupie urządzeń zabawowych na plac zabaw między bud. Ogrodowa 12 i 13.
Utworzono: środa 16 sierpnia 2023 08:09
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 25.05.2023 r.
Rada Nadzorcza na spotkaniu w dn. 25.05.2023r.
1. Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
2. Prezes Zarządu;
- zdał relację z realizacji uchwał,
- poinformował o planowanym remoncie alejki lipowej przy ul. Ogrodowej wraz z Urzędem Miejskim.
3. Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej przedstawiła opinię KR z przeprowadzonego badania sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2022.
4. Prezes Zarządu przedstawił sprawozdanie Zarządu za 2022 rok, oraz propozycję podziału nadwyżki bilansowej za 2022 r. a także przedstawił kierunki rozwoju działalności SM na lata 2023 – 2025, które RN przyjęła jednogłośnie.
5. W wolnych wnioskach omówiono realizację prac remontowych, oraz niektóre niedociągnięcia i sposób ich poprawy.
Utworzono: wtorek 20 czerwca 2023 06:45
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 29.04.2023 r.
Na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 29 kwietnia 2023 roku
1. Rada zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
2. Prezes Zarządu poinformował o podpisaniu umowy z nowym Inspektorem Nadzoru robót budowlanych.
3. Rada Nadzorcza podjęła Uchwały w sprawie:
- zatwierdzenia planu finansowo – gospodarczego Sp. na 2023r,
- zatwierdzenia stawki eksploatacji,
- zatwierdzenia planu remontów,
- zatwierdzenia odpisu na fundusz remontowy,
- badania sprawozdania finansowego.
4. Rada powołała Komisję Rewizyjną.
5. Przeprowadziła rozmowy z wezwanymi członkami na temat spłaty ich zadłużenia.
6. Przewodniczący RN zgłosił aby przeglądnąć i uaktualnić regulaminy obowiązujące w Spółdzielni.
Utworzono: wtorek 16 maja 2023 12:31
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 30.03.2023 r.
Na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dn. 30 marca 2023r.
1. Rada zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia, oraz zaproponował rozszerzenie obrad o pkt. 12a „ Podjęcie uchwały w sprawie badania sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2022 rok”.
2. Prezes Zarządu poinformował, że od ostatniego spotkania Rady, Zarząd odbył trzy spotkania których tematami były:
- sprawy członkowsko mieszkaniowe,
- rozpatrywanie pism od członków w różnych sprawach,
- podpisał umowę z firmą „Znet” na elektroniczną obsługę Walnego Zgromadzenia Członków na dzień 22 czerwca 2023r.,
- zlecił wykonanie projektu drogi pożarowej do bud. Leg. Piłsud. 40a,
- podpisał umowę z nowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,
- poinformował o podniesieniu stawek najmu lokali spółdzielczych,
- poinformował o sprzedaży „ Białych Certyfikatów” oraz o rozstrzygniętych przetargach na koszenie trawy, docieplenia stropodachów i remontów balkonów.
3. Główna Księgowa z kierownikiem DT przedstawili plan remontowy oraz finansowo – gospodarczy na 2023 rok, które zostały szczegółowo omówione i na czym zostały oparte.
4. Rada Nadzorcza jednogłośnie podjęła Uchwałę nr 4/3/2023 w sprawie zatwierdzenia planu remontu na 2023 r., oraz Uchwałę nr 5/3/2023 w sprawie zatwierdzenia odpisu na fundusz remontowy nieruchomości.
5. Rada Nadzorcza w związku ze złożoną rezygnacją z pełnienia funkcji, odwołała Członka Zarządu Uchwałą nr 6/3/2023, a w to miejsce powołała Główną Księgową Panią Joannę Mróz Uchwałą nr 7/3/2023.
6. Rada Nadzorcza podjęła Uchwałę nr 8/3/2023 w sprawie zmiany stawek wynagrodzeń Zarządu.
7. RN ustaliła wynagrodzenia Zarządu Uchwałą nr 9/3/2023.
8. RN rozpatrzyła pisma które wpłynęły do Rady.
9. Na wniosek Głównej Księgowej RN podjęła Uchwałę nr 10/3/2023 o przeprowadzeniu badania finansowego przez Komisję Rewizyjną Spółdzielni
Wobec wyczerpania porządku obrad posiedzenie zostało zamknięte.
Utworzono: wtorek 16 maja 2023 12:18
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 22.02.2023 r.
Na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dn. 22 luty 2023 r.
1. Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
2. Prezes Zarządu zdał relację z realizacji podjętej uchwały i wniosków przez RN na poprzednim posiedzeniu, oraz poinformował że od ostatniego posiedzenia Rady Zarząd odbył dwa spotkania, których tematami były sprawy członkowsko – mieszkaniowe i rozpatrywanie pism przychodzących do Spółdzielni. Ponadto Prezes poinformował o wykonaniu Świadectw Efektywności Energetycznej dla wszystkich budynków Spółdzielni, o przedłużeniu umowy na usługi kominiarskie oraz podpisaniu umowy z firmą na korektę drzewostanu na terenach Spółdzielni.
3. Z-ca Prezesa Zarządu zdał relację ze zrealizowania planu remontowego za 2022 rok oraz jaką kwotą się zamknął.
4. Przewodniczący RN przedstawił sprawę członka Spółdzielni po spotkaniu z członkiem RN podczas dyżuru gdzie sprawa została wyjaśniona i Rada nie widzi podstaw do interwencji w tej sprawie.
5. Pani Kudrewicz poinformowała o blokującym się domofonie bud. Ogrodowa 16 i o braku pochwytów na poręczach, oraz o konieczności remontu schodów przy bud. Ogrodowa 13.
6. Pan Skiba z Panią Klimek kontrolowali budynki na Os. Jagiełły i swoje uwagi przedstawili zarządowi do realizacji.
7. Kierownik DT poinformował RN o wymianie rur C.O. na preizolowane przez MPEC na Os. Jagiełły.
Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący zamknął posiedzenie.
Utworzono: piątek 17 marca 2023 07:41
POSIEDZENIE RADY NADZORCZEJ 19.01.2023 r.
Na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 19.01.2023r.
1. Zatwierdziła porządek obrad i przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.
2. Prezes Zarząd zdał relacje z realizacji podjętych przez RN uchwał i wniosków na poprzednim posiedzeniu, oraz przedstawił tematy które rozpatrywał Zarząd w ostatnim miesiącu:
- zatwierdzenie umowy ubezpieczeniowej z firmą UNIQA,
- złożenie wniosku do TAURONU w celu zawarcia Umowy Kompleksowej,
- zawarcie umowy z firmą AQUA na wymianę wodomierzy w związku z kończącym się terminem ich legalizacji,
- zlecenie wykonania Świadectw Charakterystyki Energetycznej firmie EFEKTYWNIEJ,
- Kierownik DT poinformował o zaleceniu pokontrolnym Straży Pożarnej usunięcia drzew o wysokości wyższej od 3 m w przestrzeni między budynkiem a drogą pożarową w związku ze zmianą przepisów,
- Kierownik DT przedstawił Plan potrzeb remontowych na 2023r i poinformował że wynika on z przeprowadzonych przeglądów jesiennych.
3. Rada Nadzorcza jednogłośnie przyjęła plan potrzeb remontowych.
4. Rada Nadzorcza zatwierdziła fundusz płac na rok 2023 Uchwałą nr 1/01/2023.
DYŻURY RADY NADZORCZEJ:
w biurze Spółdzielni, przy
ul.Ogrodowej 5, pok. 15
w każdy trzeci wtorek miesiąca,
w godzinach: 16.30 - 17.30
RN INFORMUJE - POPRZEDNIE LATA: